طلاب و روحانیون با تخصص در مسائل اجتماعی فعالیت کنند
کد خبر: 4125224
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

طلاب و روحانیون با تخصص در مسائل اجتماعی فعالیت کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: روحانیون و طلبه‌ها به‌عنوان سربازان مخلص و بی‌ادعای امام زمان(عج) هستند، طلاب و روحانیون باید در زمینه تخصصی که دارند به فعالیت پرداخته و آن اقدامات را گسترش دهند.

نشست روحانیون مستقر زابلبه‌ گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی،مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست روحانیون مستقر زابل که شامگاه، نهم اسفندماه در محل سالن کنفرانس اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات و فعالیت‌های اصلی طلاب و روحانیون در کنار کارهای تبلیغی، مذهبی و فرهنگی، فعالیت در زمینه تخصصی خود است، به‌طوری که برخی از طلاب در زمینه ازدواج، برخی در زمینه روانشناسی خانواده، مشاوره و برخی در زمینه اشتغال و ... تخصص دارند و این موضوعات از نیازهای امروز جامعه ماست و لذا باید در این حوزه‌ها نیز طلاب دارای تخصص، ورود پیدا کنند و مردم نیز از ظرفیت آن‌ها بهره لازم را ببرند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از روحانیون و طلبه‌ها به‌عنوان سربازان مخلص و بی‌ادعای امام‌زمان(عج) نام برد و افزود: یکی از ناراحتی‌های ما، عدم دسترسی برای ارائه کمک‌های لازم علمی و مالی به طلاب و روحانیون است و هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات و کمک بیشتر به این قشر انجام و پیگیری لازم نیز از نهادها و سازمان‌های مربوطه استانی و کشوری خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده از سوی طلبه‌ها و روحانیون حاضر در جلسه، وعده پیگیری داد و بر تقویت فعالیت‌های آنان تأکید کرد و گفت: مشکلات طلاب و روحانیون را دیده و می‌دانیم، برای حل آن‌ها در حد توان پیگیری لازم را انجام خواهیم داد. 
انتهای پیام
captcha