امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم کشاورزی و جامعةالمصطفی گرگان
کد خبر: 4125441
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم کشاورزی و جامعةالمصطفی گرگان

تفاهم‌نامه مشترکی بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جامعةالمصطفی نمایندگی گلستان در ۷ ماده و در حوزه همکاری‌های فیمابین منعقد شد.

دانشگاه علوم کشاورزی و جامعةالمصطفی گرگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش ایکنا، به نقل از نمایندگی المصطفی در گرگان، نشست مشترک شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 10 اسفندماه با حجت‌الاسلام سیدکمال حسینی، نماینده جامعة‌المصطفی العالمیه در استان‌های مازندران و گلستان در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این دیدار تفاهم‌نامه مشترکی بین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جامعةالمصطفی نمایندگی گلستان در ۷ ماده و در حوزه همکاری‌های فیمابین منعقد شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در این نشست، با اشاره به قدمت ۶۵ ساله دانشگاه و بیان امکانات و ظرفیت‌های مناسب علمی موجود در آن، اظهار کرد: یکی از محور‌های اصلی در حوزه مدیریتی در دانشگاه، افزایش تعداد دانشجویان غیر ایرانی بوده است.

وی ادامه داد: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی برای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی برای دانشجویان فراهم شده و آمادگی کاملی برای پذیرش دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه وجود دارد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمال حسینی، نماینده جامعةالمصطفی العالمیه در استان‌های مازندران و گرگان ضمن استقبال از همکاری مؤثر با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در راستای تحصیل دانشجویان غیر ایرانی در رشته‌های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه، به تبیین اهداف، سیاست‌ها، ظرفیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در جامعه‌المصطفی نمایندگی گلستان پرداخت.

انتهای پیام
captcha