طرح «قرار دوازدهم» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4125813
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

طرح «قرار دوازدهم» در یزد اجرا می‌شود

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد از اجرای طرح «قرار دوازدهم» با توزیع 200 بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان این شهرستان در روز نیمه‌شعبان خبر داد.

محمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزدمحمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برنامه‌های دهه مهدویت بویژه نیمه‌شعبان توسط این نهاد در سطح شهرستان، از اجرای طرح «قرار دوازدهم» به این مناسبت خبر داد و گفت: این طرح در روز نیمه‌شعبان و با توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان اجرایی خواهد شد.

وی، فضاسازی، قرائت مناجات شعبانیه در امامزادگان شاخص در طول ماه شعبان، برگزاری مراسم احیای دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی در امامزادگان و بقاع متبرکه، پخش مناجات و دعا در امامزادگان و ... را از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت برشمرد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با اشاره به برگزاری مراسم جشن در امامزادگان شاخص شهرستان بیان کرد: جشن‌های ماه شعبان بویژه ولادت حضرت ولی عصر(عج) در اکثر امامزادگان برگزار و با برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی، اجرای گروه‌های سرود، مولودی‌خوانی و ... همراه خواهد بود. 

کاظمی، نورافشانی در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین راه‌اندازی کاروان شادی با مشارکت گروه‌های سرود و پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های ویژه نیمه‌شعبان اعلام کرد که در سطح شهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha