تدبر، شاخصه اساسی یک نسل قرآنی است
کد خبر: 4125968
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

تدبر، شاخصه اساسی یک نسل قرآنی است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که تدبر و عمل به تعالیم و مفاهیم قرآنی شاخصه اساسی یک نسل قرآنی است، گفت: سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز منشا تعالیم اساسی در دین مبین اسلام هستند که تمسک به آنها راه نجات بشریت است.

مسعود حمیدی‌نژادبه گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز شنبه ۱۳ اسفند در اختتامیه هجدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز قطب ۲ دختران استان خوزستان که به میزبانی شهرستان کارون برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم در تعلیم و تربیت، گفت: تدبر و عمل به تعالیم و مفاهیم قرآنی شاخصه اساسی یک نسل قرآنی است.

وی با بیان اینکه قرآن سرفصل اساسی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ولایت مداری خط مشی راهبردی ملت بزرگ ایران است که با تکیه بر همین خط مشی همواره در مقابل مستکبران ایستاده‌اند.

حمیدی نژاد با اشاره به حدیث ثقلین، افزود: سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز منشا تعالیم اساسی در دین مبین اسلام هستند که تمسک به آنها راه نجات بشریت است.

گفتنی است، مسابقات قرآن، عترت و نماز قطب ۲ استان خوزستان در بخش دختران با حضور دانش‌آموزان ۱۴ منطقه شامل نواحی چهارگانه اهواز، شهرستان‌های باوی، بستان، کارون، حمیدیه، هویزه، هفتگل، کرخه، شوش و سوسنگرد برگزار شد.

مسابقات دختران ۱۲ و ۱۳ اسفند در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم(جزء ۳۰، ۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل)، فهم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی و احکام (دختران و پسران)، مداحی و دعاخوانی (دختران) برگزار شد و با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

انتهای پیام
captcha