۲۰۸ فعال قرآنی کردستان از مزایای بیمه برخوردار شدند
کد خبر: 4127156
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

۲۰۸ فعال قرآنی کردستان از مزایای بیمه برخوردار شدند

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از بیمه شدن 208 فعال قرآنی استان خبر داد و گفت: معرفی‌نامه این فعالان قرآنی به اداره تأمین اجتماعی استان ارسال شده است.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: با اتمام طرح پالایش فعالان عضو صندوق اعتباری هنر 208 نفر از فعالان قرآنی به عضویت صندوق در آمده و برای متقاضیان معرفی‌نامه‌ صادر شده است.

وی ثبت‌نام در سامانه حمد را شرط تحت پوشش قرار گرفتن صندوق اعتباری هنر و بیمه تأمین اجتماعی ذکر کرد و افزود: در این راستا فعالان قرآنی استان کردستان که پارسال در سایت حمد جهت بیمه قرآنی ثبت‌نام کرده بودند، هم اکنون صدور معرفی نامه آنان انجام گرفته است.

مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: متقاضیان سنندج جهت تحویل گرفتن معرفی‌نامه خود به مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج مراجعه کنند و متقاضیان شهرستانی نیز به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خود مراجعه کنند و پیگیر امور بیمه‌ای خود باشند.

وی در پایان یادآور شد: اعتبار معرفی‌نامه‌های بیمه تا پایان سال بوده و بعد از آن باطل خواهد شد لذا متقاضیان باید قبل از سال معرفی‌نامه خود را به شعبه ذکر شده در معرفی‌نامه تحویل و اقدام لازم را جهت اتصال بیمه انجام دهند.

انتهای پیام
captcha