آغاز جشنواره قطب 3 قرآن، عترت و نماز خوزستان در بخش دختران + عکس
کد خبر: 4127179
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

آغاز جشنواره قطب 3 قرآن، عترت و نماز خوزستان در بخش دختران + عکس

هجدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان (قطب سه) در بخش دختران امروز، 19 اسفند در شهرستان لالی آغاز شد.

جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، هجدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان (قطب سه) در بخش دختران امروز، 19 اسفند در شهرستان لالی آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد گرمسیری، امام جمعه شهرستان لالی در حاشیه آغاز این رویداد قرآنی گفت: در دو، سه روز گذشته این توفیق را داشتیم که میزبان دانش آموزان قرآنی دختر و پسر باشیم.

وی با اشاره به تأثیر معنوی مسابقات قرآنی در فضای شهرستان لالی گفت: این مسابقات در ایجاد انگیزه برای دختران و پسران ما مؤثر است. در حاشیه این مسابقات برنامه‌های متنوعی مثل جلسات دعاخوانی، جهاد تبیین و روشنگری برای این دانش آموزان پیش بینی شده است.

گفتنی است، این جشنواره قرآنی با شرکت ۵۵۰ دانش‌آموز دختر در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم (جزء ۳۰، ۵جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل)، فهم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی و احکام (دختران و پسران)، مداحی و دعاخوانی (دختران) تا فردا 19 ادامه دارد.

دانش‌آموزان مناطق و شهرستان‌های باغملک، صیدون، گتوند، دهدز، اندیکا، شوشتر، عشایر، ایذه مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک، الوار گرمسیری و سردشت مهمان این جشنواره در لالی هستند. این رقابت در بخش پسران 17 و 18 اسفند در همین شهرستان برگزار شد. 

گفتنی است، جشنواره نخبگانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز استان نیز سیزدهم تا پانزدهم اسفند به میزبانی شهرستان گتوند ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha