بهره‌مندی ۴۷ فعال قرآنی سمنان از بیمه صندوق هنرمندان
کد خبر: 4127386
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

بهره‌مندی ۴۷ فعال قرآنی سمنان از بیمه صندوق هنرمندان

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور معرفی‌نامه جدید بیمه برای ۴۷ فعال قرآنی این استان توسط صندوق هنرمندان خبر داد.

ارسالی// بهره‌مندی 47 نفر از فعالان قرآنی سمنان از بیمه صندوق هنرمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره کل امروز، 20 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: با موافقت صندوق هنرمندان کشور و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد امکان تسهیلات بیمه‌ای برای ۴۷ فعال قرآنی در استان شامل ۹ نفر در سمنان، ۱۸ نفر در شاهرود، ۱۸ نفر در دامغان، سه نفر در سرخه دو نفر در مهدیشهر و گرمسار فراهم شد.

وی با بیان اینکه مدیران، مربیان، استادان و فعالان قرآنی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، تبلیغ و ترویج و هنر قرآنی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند افزود: افرادی که شرایط تحت پوشش بیمه قرار گرفتن دارند می‌توانند از هفته آینده با ورود به سایت سامانه حمد (qia.ir) مشخصات خود را تکمیل کنند و از تسهیلات بیمه بهره‌مند شوند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه اعضای صندوق اعتباری هنر در قالب‌های مختلف از خدمات در حوزه‌های بیمه‌ تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، طرح تکریم و حمایت‌های دیگر بهره‌مند می‌شوند متذکر شد: علاوه بر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، فعالان قرآنی نیز با عضویت در این صندوق می‌توانند از خدمات و تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha