اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در کردستان
کد خبر: 4127864
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در کردستان

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی استان کردستان از اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم خبر داد و گفت: ۱۶۵ هزار دانش‌آموز و ۲۰۰ فرهنگی کردستانی در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.

عزت‌الله طیبی‌راد، سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی استان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد، سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، با بیان اینکه نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان اعلام شد، گفت: ۱۶۵ هزار نفر از دانش‌آموزان در سامانه نورینو وزارت آموزش‌و‌پرورش اقدام به ثبت‌نام کرده و در مرحله آموزشگاهی این مسابقات در قالب ۱۳ رشته به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگیان نیز با مشارکت ۲۰۰ نفر از فرهنگیان استان، مسابقات در قالب پنج رشته برگزار شد، افزود: مرحله شهرستانی مسابقات در مقطع ابتدایی توسط شهرستان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی استان کردستان بیان کرد: با پشت سر گذاشتن مرحله شهرستانی، در مرحله استانی مسابقات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم، تعداد ۱۱۱ نفر و در بخش فرهنگیان ۲۳ نفر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی در پایان یادآور شد: مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز نیز در تیر و مردادماه ۱۴۰۲ در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت دو مرحله‌ای (غیرحضوری و حضوری) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha