برخورداری ۱۰۵ نفر فعال قرآنی از خدمات صندوق هنر در اردبیل
کد خبر: 4127938
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

برخورداری ۱۰۵ نفر فعال قرآنی از خدمات صندوق هنر در اردبیل

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: 105 نفر از فعالان، مربیان، حافظان و قاریان، پژوهشگران و نخبگان قرآنی در راستای حمایت از این قشر معنوی عضو صندوق اعتباری هنر شدند و از خدمات و مزایایی این صندوق بهره‌مند خواهند شد.

مهدی طاهری معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۲ اسفندماه، در دیدار با فعالان قرآنی در اردبیل اظهار کرد: 105 نفر از فعالان، مربیان، حافظان و قاریان، پژوهشگران و نخبگان قرآنی در راستای حمایت از این قشر معنوی عضو صندوق اعتباری هنر شدند و از خدمات و مزایایی این صندوق بهره‌مند خواهند شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون بسیاری از نخبگان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر شده‌اند و تلاش می‌کنیم تا این تعداد نیز افزایش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و سایر خدمات این صندوق از مزایایی آن است که نخبگان قرآنی از این پس می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: طبق فرآیند جدید عضویت در صندوق اعتباری هنر، جامعه قرآنی نیز می توانند از مزایای هنر کارت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام‌های قرض‌الحسنه و بلاعوض استفاده کنند.

طاهری اذعان کرد: امیدواریم با همراهی این صندوق جامعه قرآنی استان نیز بتواند در حیطه اقتصاد فرهنگ و هنر مورد حمایت قرار گیرد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: تلاش می‌کنیم تا دیگر فعالان عرصه قرآنی نیز در چتر حمایتی این صندوق اعتباری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha