آماده‌باش امدادگران یزدی در چهارشنبه آخر سال
کد خبر: 4128033
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

آماده‌باش امدادگران یزدی در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده‌باش نیروهای امدادی و داوطلبان هلال احمر این استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

محسن حرازی زاده، مدیرعامل هلال احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده‌باش نیروهای امدادی و داوطلبان هلال احمر این استان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: همانند سال گذشته تمام پایگاه‌های امداد و نجات در سطح جاده‌ها و شعب جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارند در صورت درخواست دستگاه‌های امدادی دیگر خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

وی افزود: 12 پایگاه به همراه کشیک شعب و تیم واکنش سریع با مدیریت سامانه اضطراری و کشیک پایگاه پشتیبانی، در حال آماده باش کامل هستند.

حرازی‌زاده بیان کرد: 70 نفر از امدادگران و داوطلبان به صورت 24 ساعت در حالت آماده‌باش برای پوشش امدادی هستند تا در صورت وقوع حادثه و اعلام نیاز به منطقه اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز هر گونه حادثه در روزهای پایانی سال می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها و نقص عضوها که تا پایان عمر همراه فرد است، جلوگیری کند.

حرازی‌زاده در پایان اضافه کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 112 ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha