کارت شهروندی برای شهروندان اردبیلی صادر می‌شود
کد خبر: 4128102
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

کارت شهروندی برای شهروندان اردبیلی صادر می‌شود

شهردار اردبیل گفت: سال آینده صدور کارت شهروندی برای شهروندان اردبیلی در دستور کار قرار گرفته که از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی شهرها استفاده می‌شود.

محمود صفری شهردار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، ۲۳ اسفندماه، در جلسه هماهنگی برنامه‌های عید نوروز در اردبیل اظهار کرد: یکی از اهم موارد انجام یافته در استان اردبیل مربوط به ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش است که از سال آینده در اردبیل اجرا می‌شود و درصدد هستیم در طول نیمه نخست سال آینده نسبت به جمع‌آوری و انتقال به مکان مشخص اقدام کنیم.

وی بیان کرد: تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش سال آینده در اردبیل اجرایی می‌شود که در این زمینه مشارکت بخش خصوصی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه اولویت اساسی است و انتظار می‌رود اقدامات مربوطه در این زمینه ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: سال آینده صدور کارت شهروندی برای شهروندان اردبیلی در دستور کار قرار گرفته که از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی شهرها استفاده می‌شود تا بتوانیم در راستای زیباسازی و داشتن شهری مطلوب به یاری شهرداری بشتابیم و از ایده‌ها و نظرات منطقی و کاربردی بهره‌گیری کنیم.

صفری بیان کرد: بهره‌مندی از نظرات کاربردی برای مدیریت شهری و ایده‌های خلاقانه برای مدیریت شهری نیز از برنامه‌هایی است که در سال آینده مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌ها در سال آینده محسوب می‌شود که امید می‌رود تلاش‌های اساسی در این زمینه مبنای کار باشد.

وی تصریح کرد: توجه به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز یکی از اولویت‌های اساسی برای سال آینده است که در این زمینه به دنبال اتمام پروژه‌های نااتمام و اجرای پروژه‌های دیگر هستیم که در این زمینه عملیاتی‌سازی پروژه‌ها برای حل مشکلات موجود یکی از اولویت‌های مهم و اساسی است.

انتهای پیام
captcha