برگزاری مراسم استقبال از «ماه رمضان» در اردبیل
کد خبر: 4128485
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

برگزاری مراسم استقبال از «ماه رمضان» در اردبیل

در آستانه ماه ضیافت الهی آئین استقبال از ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

ماه رمضانبه گزارش ایکنا از اردبیل، در آستانه ماه ضیافت الهی آئین استقبال از «ماه مبارک رمضان» با اجرای برنامه‌های متنوع، ۲۴ اسفندماه، ساعت ۱۶ در مهدیه اردبیل برگزار شد.

رونمایی از سامانه «احسان نان» با همراهی اتحادیه نانوایان و خیرین استان انجام شد و از خیرین، فعالان و چهره‌های برجسته قرآنی در محلات مختلف و همچنین شکوفه‌های در آستانه روزه داری اعم از نوجوانان دختر و پسر که امسال موفق به روزه داری شده و پای سفره رحمت الهی می‌نشینند تجلیل شده و هدایایی به آنها اهدا شد.

ماه رمضان برای همه مؤمنان غنیمتی ارزنده است تا اندوخته یک سال خود را در این ماه برداشته و از فضائل آن بیشتر بهره بگیرند.

در این ایام پرخیر و برکت در کنار برپایی مجالس و محافل قرآنی سعی خواهد شد تا سفره‌های احسان و افطاری‌های ساده توسعه و ترویج یابد و از شهروندان اردبیلی درخواست می‌شود تا در صورت داشتن قرآن خطی آن را به صورت امانت تحویل مجموعه‌های فرهنگی استان دهند تا در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرد.

مؤمنان باید در نهایت درجه از سفره احسان و فضیلت الهی در این ماه بهره گرفته و تلاش کنند تا رذیلت‌ها و ناپاکی‌ها را از خود دور و به جای آن در کنار سفره رحمت الهی قلب‌ها را به هم نزدیک کنند.

در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های این ایام مبارک، باید با تفکر و تدبر در کتاب آسمانی استفاده کرده و با تمسک به قرآن و احادیث معنوی از ساعت‌ها و فرصت‌های این ماه بهترین بهره را برد.

انتهای پیام
captcha