فعالان عرصه احسان و نیکوکاری کرمان تجلیل شدند
کد خبر: 4128578
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

فعالان عرصه احسان و نیکوکاری کرمان تجلیل شدند

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) کرمان در سالن اندیشه این شهر برگزار شد.

تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان کرمان امروز، ۲۵ اسفندماه با حضور جانشین سپاه ثارالله استان، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان در بسیج اقشار و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان در سالن اندیشه کرمان برگزار شد.

محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) کرمان در این مراسم با اشاره به رسالت این ستاد برای کمک به محرومان، اظهار کرد: ستاد اجرایی در سال ۱۳۶۸ به فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) تأسیس شد و امروز به فرمان رهبر معظم انقلاب در قالب بنیاد برکت و بنیاد احسان فعالیت‌های محرومیت‌زدایی را در دستور کار دارد.

وی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد نیز از اواخر سال ۱۳۹۹ به مجموعه ستاد اجرایی ملحق شده است و در حوزه وضعیت سلامت جامعه و رسیدگی به امور معلولان و فرزندآوری فعالیت می‌کند. همچنین بنیاد احسان ستاد اجرایی با همراهی گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف درمان، مساجد و هیئت‌های مذهبی، بانوان و فعالان اجتماعی اقدامات زیادی داشته است.

روح‌اللهی با اشاره به همکاری بیش از ۴۰۰ گروه مردمی و جهادی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمان، گفت: ۱۳ هزار بسته غذایی و ۱۷۰ سری جهیزیه در ایام سالگرد شهید سلیمانی در استان بین نیازمندان توزیع شده است. در سیل جنوب و شرق استان نیز ۵۰۰ راس دام سبک بین آسیب‌دیدگان از سیل که دام‌های خود را از دست داده بودند توزیع شد. همچنین توزیع ۴۵ هزار و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و تجهیز ۴۰ خانه ورزش در استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

حجت‌الاسلام عبدالرسول الله‌وردی، مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی در این جلسه با بیان اینکه فرهنگ خدمت‌رسانی و کمک به همنوع مورد تأکید دین اسلام است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از نهادهای پشتیبان بسیار مهم در حمایت از فعالیت‌های جهادی است که جای تقدیر دارد.

وی کارهای جهادی را تحول آفرین دانست و گفت: اثری که این فعالیت‌ها در جامعه می‌گذارد بسیار ارزشمند و با برکت است. همچنین فضای اجتماعی کشور با کارهای جهادی امیدآفرین شده و مردم روحیه می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha