پیوست فرهنگی در فرایند اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شود
کد خبر: 4128912
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

پیوست فرهنگی در فرایند اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از اسکان در مدارس گفت: پیوست فرهنگی در فرآیند اسکان مسافرین امری بسیار ضروری است که باید به جدیت به آن پرداخته شود.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 27 اسفندماه در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: پیوست فرهنگی در فرآیند اسکان مسافرین امری بسیار ضروری است که باید به جدیت به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در مدارس تصریح کرد: حضور مهمانان نوروزی در مدارس فرصتی بسیار مهم است که می‌توان دستاوردهای دانش‌آموزان استان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... را برای آن‌ها به نمایش گذاشت.
رئیس کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس همچنین تأکید کرد: برنامه‌های ستاد اسکان باید دانش‌آموز محور باشد و از تمام ظرفیت‌های استان برای آن استفاده شود.

عسکری با تأکید بر اینکه هویت ملی باید در فعالیت‌های ستاد اسکان برجسته باشد، افزود:‌ راه‌اندازی موکب‌های افطاری و ایجاد فضای رمضانی در دستور کار ستادهای اسکان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین تأکید کرد: تلاش شود از فرصت پیش آمده در معرفی فرهنگ استان نیز نهایت استفاده شود.

وی ادامه داد: معاون پرورش و فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی اقامه نماز در ستادهای اسکان و محل‌های اقامت مسافرین نوروزی را در دستور کار قرار دهد.

عسکری در پایان تأکید کرد: نظارت و بازدید مستمر از مدارس و اماکن اسکان مهمانان نوروزی در سطح استان به صورت روزانه در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha