مسئولیت‌پذیری نیاز به تدبیر دارد
کد خبر: 4128973
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

مسئولیت‌پذیری نیاز به تدبیر دارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید براینکه مسئولیت‌پذیری نیاز به تدبیر دارد، گفت: مسئولان نباید با تصمیم‌های نادرست مردم را ناراضی کنند و آن‌ها را تحت فشار اقتصادی قرار دهند.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان،‌روز گذشته، 27 اسفند در نشست هماهنگی با دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان، گفت: شرایط کنونی بسیار حساس است و تمام دنیا دست به دست هم داده‌اند تا با راه انداختن یک جنگ ترکیبی تمام عیار نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی با تأکید براینکه مسئولیت‌پذیری نیاز به تدبیر دارد، افزود: مسئولان نباید با تصمیم‌های نادرست مردم را ناراضی کنند و آن‌ها را تحت فشار اقتصادی قرار دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به برنامه‌های برخی ادارات برای شب عید و روزهای پایان سال، بیان کرد: تصمیمات مرتبط با میوه شب عید از سوی ادارات مرتبط، خود موجب چند برابر شدن قیمت این کالا شده و این مصداق بارز منکرات است.

وی با تأکید براینکه در بخش نظامی و امنیتی مقتدر هستیم اما در بخش اقتصاد و فرهنگ دچار ضعف هستیم، گفت: وضعیت مدیریتی استان حال و روز خوبی ندارد و برخی فرمانداری‌های استان هنوز معاونان سیاسی و عمرانی ندارند. البته شخص استاندار مدیری توانمند و پرتلاش است اما اطرفیان و برخی افراد مانع تسریع در انجام امور مربوطه استان می‌شوند.

الله‌مرادی اظهار کرد: عدم نظارت بر قیمت‌ها توسط متولیان امر موجب فشار بر اقشار ضعیف شده است که این امر موجب تنش‌آفرینی در جامعه خواهد شد و برای دستگاه‌های نظامی و امنیتی هم چالش ایجاد می‌کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به مداخلات برخی سران گروهک‌های ضدانقلاب در خصوص مسائل داخلی ایران، عنوان کرد: رهبران گروهک‌های ضدانقلاب نه به خدا و نه به اصول انسانی هیچ اعتقادی ندارند اما تریبون در دست می‌گیرند و داعیه دار دفاع از حقوق مردم می‌شوند و دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه نهادهای انقلابی، گفت: این تحریم‌ها برنامه‌ریزی شده است و نهادهای اثرگذار را که مانع پیشبرد اهداف آنان است را تحریم می‌کنند و در تنگنا قرار می‌دهند.

الله‌مرادی با بیان اینکه لازمه کار امر به معروف و نهی از منکر ارتباط مستمر با مردم است و اگر اینگونه شود موفق خواهیم بود، خطاب به دبیران شهرستانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستادهای شهرستانی باید از حالت اداری خشک خارج شوند و اقدامات اثرگذار داشته باشند.

یادآور می‌شود؛ در پایان طی احکامی از سوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، دبیران جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعدادی از شهرستان‌های استان تودیع و از دبیران قبلی آنها قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha