رمضان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی است
کد خبر: 4129072
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

رمضان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی است، به‌طوری‌که یکایک ما در این زمینه مسئول هستیم.

رمضان بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 28 اسفند در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، گفت: فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را شاهد هستیم، که رویداد نیکو و قابل‌توجهی است.
وی ضمن تاکید بر اینکه، باید دل‌ها را آماده ورود به ماه مبارک رمضان کرد و این فرصت را به‌معنای واقعی‌کلمه غنیمت شمرد، ادامه داد: آحاد مردم در این دو بهار، فرصت دارند، سراسر آفاق و حتی نفس خود آثار الهی و قدرت لایزال خداوند متعال را مشاهده کنند.

امام‌جمعه میاندوآب ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی دانست، گفت: همه دست‌اندرکاران همچنین آحاد مردم در این زمینه مسئولیت دارند، پس باید به وظیفه خود به نیکی عمل کنند.
وی با تأکید بر لزوم اهتمام برای انس گرفتن با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان امسال با بهار طبیعت مصادف شده است، پس باید دل و جان خود را در حال و هوای این دو بهار قرار دهیم، سپس از فیوضات آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha