نقشه دشمن در مسمومیت دانش‌آموزان نشان‌دهنده استیصال استکبار است
کد خبر: 4129167
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

نقشه دشمن در مسمومیت دانش‌آموزان نشان‌دهنده استیصال استکبار است

فرمانده سپاه قدس گیلان نقشه دشمن برای ایجاد دلهره و ترس در بین قشر دانش‌آموز را نشان‌دهنده استیصال و وقاحت استکبار و فتنه‌گران دانست و گفت: دشمن با بی‌رحمی تمام دانش‌آموزان ما را مسموم می‌کرد زیرا سعی داشت تا فضای آموزش و پرورش را بهم بزند اما موفق نبود.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان عصر روز گذشته، 28 اسفندماه در جلسه معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس گیلان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش لاهیجان برگزار شد با بیان اینکه معلمان و مدارس پیشگام عرصه فرهنگ در جامعه هستند، اظهار کرد: مدرسه منزل دوم دانش‌آموزان است که علاوه‌بر تحصیل، درس ایثار و فداکاری یاد می‌گیرد و برای اداره کشور در آینده آماده می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد فتنه در کشور در طول 44 سال گذشته افزود: دشمن از همه حربه‌های جنگ نظامی، غیر نظامی و اقتصادی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کرده است که نمونه آخر آن مسئله حجاب و مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش‌آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور بیان کرد: آموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش‌آموزان عملکرد خوبی داشت که منجر به شد دشمن نتواند به اهداف خود یعنی تعطیلی مدارس برسد.

عبدالله‌پور نقشه دشمن برای ایجاد دلهره و ترس در بین قشر دانش‌آموز را نشان‌دهنده استیصال و وقاحت استکبار و فتنه‌گران دانست و تصریح کرد: دشمن با بی‌رحمی تمام دانش‌آموزان ما را مسموم می‌کرد زیرا سعی داشت تا فضای آموزش و پرورش را بهم بزند اما موفق نبود.

وی با اشاره به نقش مؤثر عملیات روانی در ایجاد رعب و وحشت در بین دانش‌آموزان افزود: در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان ۸۵ درصد عملیات روانی بوده و برخی از دانش‌آموزان به دلیل استرس و وحشت علائمی به مانند مسمومیت پیدا می‌کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با درخواست از مدیران مدارس در خصوص روشنگری برای دانش‌آموزان انتخاب معلمانی با شاخص‌های دینی و انقلابی برای مدارس گفت: مدیران حواس‌شان را جمع کنند زیرا دشمن در کمین است، لذا از آموزش و پرورش و تمامی مدیران درخواست دارم در انتخاب معلمان برای مدارس خود نهایت دقت را کنند.

عبدالله‌پور فطرت مردم ایران را فطرتی انقلابی، دینی و مخالف با بی بندباری و بی حجابی دانست و بیان کرد: مدیران و مردم در جمهوری اسلامی از بحث بی حجابی در جامعه ناراحت هستند لذا به آنان و‌ کسانی که با بی حجابی قصد بی بندباری در جامعه دارند می‌گویم مراقب اعمال خود باشید زیرا پشیمان می‌شوید.

انتهای پیام
captcha