اجرای طرح «ضیافت الهی در آرامش بهاری» در 50 امامزاده یزد
کد خبر: 4129188
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

اجرای طرح «ضیافت الهی در آرامش بهاری» در 50 امامزاده یزد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری طرح «ضیافت الهی در آرامش بهاری» در بیش از 50 امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.

مجید کرمی، معاون اوقاف و امورخیریه یزدحجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به تقارن بهار طبیعت و قرآن گفت: در همین راستا طرح «ضیافت الهی در آرامش بهاری» در نوروز امسال در دستور کار قرار گرفت و در سطح استان یزد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از 25 اسفند در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه آغاز و  تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و بیش از 50 امامزاده در سطح مختلف میزبان این طرح خواهند بود.

کرمی افزود: این طرح با حضور 21 مبلغ اعزامی از قم و مبلغان بومی و ایجاد خیمه‌های معرفت شامل جمعیت و فرزندآوری، مشاوره خانواده، پاسخ به مسائل شرعی، عفاف و حجاب و قرار دوازدهم در زمینه جمع آوری نذورات اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اسکان مسافران نورزی نیز گفت: در این زمینه لیستی از امامزادگانی که زائرسرا داشتند، تهیه و به میراث فرهنگی ارسال شد و همچنین مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگانی که فضایی برای اسکان دارند، و می‌توان از فضای آنها برای اسکان بهره‌مند شد، آمادگی اسکان مسافران را دارند تا در صورت استقبال مسافر نوروزی از شهر جهانی یزد بتوان از این فضاها بهره برد.

وی با اشاره به مراسم سال تحویل نیز بیان کرد: این مراسم در بیش از 20 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص سطح استان اجرا و با برنامه‌های متنوع میزبان مردم و مسافران نورزی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha