کلانتری‌ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس نقش مهمی دارند
کد خبر: 4130070
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

کلانتری‌ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس نقش مهمی دارند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: کلانتری‌ها ویترین فراجا هستند و در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

رضا بنی اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجابه گزارش ایکنا از یزد، سردار رضا بنی اسدی‌فر، رئیس پلیس پیشگیری فراجا، 6 فروردین‌ماه در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس استان یزد ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: از فرمانده و کارکنان پلیس استان به دلیل حفظ و ارتقای امنیت مطلوب در این استان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در این ایام نیز کلانتری‌ها ارتباط بسیار زیادی را با مردم دارند که باید تلاش کنند رضایتمندی بیش از پیش مردم کسب شود. شغل پلیس یک توفیق الهی است چرا که مأموران پلیس در جلب رضایتمندی مردم تلاش می‌کنند و مردم را از خانواده خود می‌دانند.

بنی اسدی‌فر تصریح کرد: کاهش 80 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای که با برنامه‌ریزی و تلاش مأموران پلیس استان صورت گرفته، کاری بسیار ارزشمند است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گشت‌زنی هدفمند در سطح شهرها را مهم ارزیابی کرد و افزود: پلیس مسئول حفظ امنیتی است که توسط سایر دستگاه‌های مسئول ایجاد می‌شود و این مهم، هم وظیفه قانونی و هم وظیفه شرعی پلیس است. انعکاس مشکلات و مسائل موجود در جامعه به مسئولان باعث خواهد شد تا تصمیم‌های درستی در این زمینه گرفته شود.

وی ضمن تأکید بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت‌ها برای پیشگیری از جرایم بیان کرد: سهم‌خواهی پلیس از سایر دستگاه‌ها در حوزه امنیت از مسائل مهمی است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

بنی اسدی‌فر یادآور شد: کلانتری‌ها ویترین فراجا هستند چرا که اولین برخورد مردم و مراجعان به این واحدهای انتظامی است و کلانتری‌ها در ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

یادآور می‌شود سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات پلیس استان یزد در ایام تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha