400 بسته معیشتی بین مددجویان شهرستان یزد توزیع شد
کد خبر: 4130129
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

400 بسته معیشتی بین مددجویان شهرستان یزد توزیع شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد از توزیع 400 بسته معیشتی با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) آزادشهر یزد در بین مددجویان شهرستان یزد خبر داد.

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان شهرستان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ماه مبارک رمضان 400 بسته معیشتی به همت کمیته امداد استان یزد با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) آزادشهر یزد تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شهرستان یزد توزیع شد.

علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد، امروز، 7 فروردین‌ماه در این مراسم، ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در بین مددجویان و نیازمندان را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

سلمانی با اشاره به حمایت خیران گفت: خیران توجه ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته و سعی دارند به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومان سهیم باشند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه این حرکت عظیم خداپسندانه در طول ماه مبارک رمضان و سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد بیان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه به نام کمیته امداد واریز و در تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha