اجرای گروه‌های سرود به مناسبت نوروز در یزد
کد خبر: 4130149
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

اجرای گروه‌های سرود به مناسبت نوروز در یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت ایام نوروز هفت گروه سرود برتر استان یزد در مناطق مختلف شهر یزد به اجرای سرودهای پاتوقی می‌پردازند.

اجرای گروه‌های سرود در یزدحجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: همزمان با آغاز بهار و ایام نوروز گروه‌های سرود استان یزد با هدف شادی و نشاط در بین شهروندان و مسافران به اجرای سرودهای پاتوقی در مناطق مختلف شهر می‌پردازند.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در سطح شهر یزد از جمله پارک‌های سطح شهر، بافت تاریخی، میدان امیرچقماق، مسجد جامع و ... در حال اجراست.

صداقت افزود: خورشید تابان، گام دوم انتظار، عاشقان ولایت، آیه‌های فتح، آوای مقاومت، فجرجاوید و میثاق از گروه‌های سرودی هستند که در این ایام و به صورت مردمی کارهای خود را ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه این اقدام فرهنگی در راستای حمایت از گروه‌های سرود استان با محتوای متناسب با فرهنگ یزد است بیان کرد: ویژه برنامه‌های نوروزی این سازمان از 26 اسفندماه در سطح شهر آغاز شده و تا دوازدهم فروردین ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha