«عاشقانه‌های یک سردار» روانه بازار نشر می‌شود
کد خبر: 4130262
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

«عاشقانه‌های یک سردار» روانه بازار نشر می‌شود

یک نویسنده همدانی گفت: کتاب «عاشقانه‌های یک سردار» خاطرات معصومه بخشی، همسر سردار حاج محسن عینعلی است که به‌زودی روانه بازار نشر می‌شود.

لیلا گودرزیان فر نویسنده همدانیلیلا گودرزیان‌ر، نویسنده همدانی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه خاطرات همسر سردار شهید حاج محسن عینعلی به نگارش درآمده است، اظهار کرد: کتاب «عاشقانه‌های یک سردار» خاطرات معصومه بخشی، همسر سردار حاج محسن عینعلی است.

وی با بیان اینکه شهید حاج محسن عینعلی، فرمانده گردان قاسم ابن الحسن تویسرکان بود، افزود: این کتاب به سفارش بنیاد حفظ آثار به رشته تحریر درآمده و از سال ۱۴۰۰ مصاحبه‌های آن در قالب ۱۳ جلسه دو ساعته ثبت شده و در نهایت کتابی با مضمون عاشقانه‌های این سردار شهید مکتوب شده که به‌زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

گودرزیان گفت: این کتاب از زبان همسر شهید بیان می‌شود که سرشار از عشق و احساس بی‌نظیر است؛ به‌طوری که وقتی قصد پیاده‌سازی خاطرات را داشتم بدون اغراق دستانم می‌لرزید و تحریر آن همه مشکلات و لحظات سخت برایم دشوار بود.

وی یادآور شد: خانم خدابخشی، ۱۲ ساله بود که با سردار ازدواج می‌کنند و زندگی مشترک آنها کمتر از ۴ سال به‌طول می‌انجامد و ۱۷ ساله بود که با یک فرزند خبر شهادت همسرش را برایش می‌آورند.

این نویسنده همدانی تصریح کرد: این کتاب سرشار از عشق و احساس است، ازدواج آنها علی‌رغم مخالفت‌های هر دو خانواده آغاز می‌شود. حتی برای رسیدن به هم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند اما زندگی آنها به بیش از دو سال نمی‌انجامد.

گودرزیان‌فر یادآور شد: این کتاب فصل‌ها و بخش‌های مختلفی از دوران کودکی تا پس از شهادت سردار را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha