پیوست فرهنگی زیست بوم استان یزد تهیه شد
کد خبر: 4130390
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

پیوست فرهنگی زیست بوم استان یزد تهیه شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از طراحی پیوست فرهنگی مخصوص زیست بوم استان خبر داد و نقش امامان محله برای تحقق این سند را یادآور شد.

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، 8 فروردین در دیدار نوروزی با امامان محلات شهرستان یزد با اشاره به اینکه همزمانی بهار طبیعت و قرآن، دو عید به ارمغان آورده است گفت: عیدی که در آن گل‌ها به آرامی شکوفه می‌دهند و طبیعت بار دیگر نو می‌شود و لباس سبز به تن می‌کند و عیدی که در آن انسان تلاش می‌کند زنگار از دل بزداید و در مسیر بندگی خدای متعال منقلب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برای سال 1402، پیوست فرهنگی مخصوص زیست بوم استان یزد طراحی کرده است که ان‌شاءالله با کمک شما به مرحله اجرایی منتهی شود.

نجیمی به نقش مهم امامان محله اشاره کرد و افزود: هنر امام محله دخیل کردن توده مردم، نخبگان محله و مجموعه‌های تأثیرگذار برای حل مشکلات و پیشرفت محله در مسیر تشکیل جامعه آرمانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: امامان محله بازوی اجرایی مدیران تبلیغات اسلامی در میدان هستند و می‌توانند برای پیشبرد اهداف تعالی انقلاب اسلامی نقش مؤثر و مهمی را ایفا کنند.

یادآور می‌شود امامان محله نیز در این نشست نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha