ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی در یزد تشکیل شود
کد خبر: 4130607
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی در یزد تشکیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر تشکیل ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی برای بازخورد مناسب، نیاز به برنامه‌ریزی دارد و با تشکیل ستاد می‌توان برای هر کدام برنامه‌ای جامع و رضایت‌بخش تهیه کرد.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی شورای شهر یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در چند روز اخیر، شورای اسلامی شهر یزد جلسه فوق‌العاده تشکیل داد و اعضای شورا بر رعایت قانون عفاف و حجاب به‌خصوص در شهر دارالعباده یزد تأکید کردند.

سیفی با اشاره به اینکه انصافاً شهرداری و در رأس آن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و سیما و منظر و دیگر سازمان‌های متولی در موضوع اجرای برنامه‌های فرهنگی عفاف و حجاب اقداماتی را داشتند گفت: شورا از این دو ارگان خواست که گزارشی از روند اجرای اقدامات انجام شده در ایام نوروز ارائه کنند که با توضیحات شهردار مشخص شد، شهرداری در موضوع عفاف و حجاب اقدامات خوب و قابل قبولی را داشته و نیاز است تا با همراهی دیگر متولیان، این موضوع جدی‌تر دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا در این جلسه خواستار دعوت از سازمان‌های متولی هستند که در وظایف خود جدی‌تر عمل کنند گفت: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی و متولی در اجرای قانون حجاب و عفاف در سطح شهر تلاش بیشتر و جدی‌تری را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: یکی از ویژگی‌های شهر یزد از قدیم تاکنون، دارالعباده بودن آن است و ضرورت دارد در هر مناسبت و برنامه‌ای شهروندان یزدی و مسافران آنچه شرع و قانون برای حجاب و عفاف مشخص کرده است، رعایت شود.

سیفی افزود: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد جلساتی متعدد در خصوص حجاب و عفاف با دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است که ادامه خواهد داشت تا تدبیری یکپارچه در خصوص اجرای قانون حجاب و عفاف گرفته شود.

وی در پایان گفت: پیشنهاد می‌شود ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز در استان تشکیل شود چراکه هرکدام از مناسبت‌های ملی و مذهبی برای بازخورد مناسب، نیاز به برنامه‌ریزی دارد و با تشکیل ستاد می‌توان برای هرکدام از برنامه‌ها برنامه‌ای جامع و رضایت‌بخش تهیه کرد.

انتهای پیام
captcha