برقراری محبت بین معلم و دانش آموز معجزه می‌کند
کد خبر: 4130899
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

برقراری محبت بین معلم و دانش آموز معجزه می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه برقراری محبت بین معلم و دانش آموز معجزه می‌کند، تصریح کرد: اگر تبادل افکار بین معلم و گروه‌های مختلف جامعه اتفاق بیافتد، قطعا اثرگذارتر خواهید بود.

دیدار طلاب با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فردبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز شنبه ۱۲ فروردین در دیدار بانوان معلم طلبه با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) و با بیان اینکه انسان تا تطهیر نشود وارد بهشت نمی‌شود، بیان کرد: انسان باید از طهارت درون بهره‌مند باشد تا بتواند با امام معصوم(علیهم السلام) همراهی کند. ماه مبارک رمضان، ماه تمرین برای رسیدن به این هدف والا است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه انسان برای رسیدن به طهارت باطنی باید از خود شروع کند، ادامه داد: در این ماه انسان می‌تواند بهره های وافی و کافی را ببرد. برای شب‌های قدر به گونه‌ای تلاش کنیم که نهایت استفاده را برده باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: با عمل خودتان مردم را به دین‌ دعوت کنید. ما وقتی ما درباره آموزه‌های دینی صحبت می‌کنیم، دیگران نگاه می‌کنند خودمان چقدر قائل به آن هستیم.

موسوی‌فرد با بیان اینکه عمل به آموزه های دینی معجزه می‌کند، گفت: وقتی درباره حجاب صحبت می‌شود، ابتدا دانش آموزان به بانوی طلبه معلم نگاه می‌کنند که اعمال و رفتار او چگونه است‌؟

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر نقطه ضعف کاملا خود را نشان داد و آن آموزش و پرورش است، گفت: شما معلمین در گلوگاه هستید، اگر معلم در این دوران بتواند به رسالت و تکلیف خود عمل کند، موفق بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: امروزه تمام دانشگاه ها، مدارس و ابزارهای رسانه‌ای در اختیار ما است. چه مقدار توانستیم معلم شایسته تربیت کنیم. در مدرسه‌ای که مدیر و معلم متدین باشد مشکلی وجود نخواهد بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به نقش ویژه طلاب معلم، خاطرنشان کرد: رفتار و شیوه آموزش دو مؤلفه مهم در اثرگذاری و عمل به تکلیف تعیین شده است‌.

موسوی‌فرد با اشاره به گزارشی مبنی بر موفقیت‌های بسیار طلاب معلم بانو، اظهار کرد: این موفقیت و حضور موثر باید مستمر باشد. کلاس.هایی در حال برگزاری برای رشد و تعالی وجود دارد که بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با دست پر وارد شویم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه برقراری محبت بین معلم و دانش آموز معجزه می‌کند، تصریح کرد: اگر تبادل افکار بین معلم و گروه‌های مختلف جامعه اتفاق بیافتد، قطعا اثرگذارتر خواهید بود. در مدارس، معلمین بسیار می‌توانند اثرگذار باشند که شاخصه‌های اخلاقی، رفتار و علمی لازمه این اثرگذاری است.

انتهای پیام
captcha