مراسم جمع‌خوانی قرآن در ۱۵ مسجد چالدران برگزار می‌شود
کد خبر: 4131399
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

مراسم جمع‌خوانی قرآن در ۱۵ مسجد چالدران برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران گفت: به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم هر روز در 15 مسجد روستایی و شهری این شهرستان برگزار می‌شود.

مراسم جمع‌خوانی قرآنحجت‌الاسلام حسین حقوردی‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این اداره در ایام مبارک رمضان اظهار کرد: به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم هر روز در 15 مسجد روستایی و شهری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان در مجموع 80 مسجد چالدران آماده میزبانی از روزه‌داران بوده و برنامه‌های قرآنی مختلفی از جمله محفل انس با قرآن، بیان احکام قرآنی و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی اجرا می‎شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران ادامه داد: در این ماه 40 روحانی مبلغ به مساجد اعزام شده و وظیفه نشر و ترویج فرهنگ قرآنی را برعهده دارند.

وی راه‌اندازی ایستگاه پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات شرعی، برگزاری افطاری ساده، برگزاری سلسلسه نشست‌های بصیرتی، جلسات تفسیر قرآن و ... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در مساجد در طول ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام
captcha