تشکیل کارگروه حفظ در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان
کد خبر: 4132254
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

تشکیل کارگروه حفظ در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان از تشکیل کارگروه حفظ این اتحادیه برای انسجام و هم‌افزایی در برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن خبر داد.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی گفت: در این راستا و با هدف انسجام و برنامه‌ریزی مناسب‌تر، کارگروه حفظ قرآن در این اتحادیه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگروه حفظ اتحادیه مؤسسات قرآنی از ظرفیت مربیان حفظ، حافظان قرآن و کسانی که دارای مدرک تخصصی در این راستا هستند استفاده خواهد کرد، افزود: در این راستا از همه فعالان در حوزه حفظ قرآن دعوت می‌شود جهت کیفیت‌بخشی و هم‌افزایی فعالیت‌ها، کارگاه‌ها، برنامه‌ها و دوره‌های حفظ قرآن شرکت کنند.

بلواسی با بیان اینکه از مؤسسه حفظ قرآن کریم بیت‌الاحزان بروجرد به‌عنوان تنها موسسه قرآنی شبانه‌روزی حفظ قرآن لرستان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه قرآن که ۱۷ فروردین برگزار شد، تقدیر به عمل آمد، ادامه داد: در این راستا اتحادیه مؤسسات قرآنی و مؤسسه حفظ قرآن کریم بیت‌الاحزان بروجرد تابستان امسال به‌صورت مشارکتی دوره‌های حفظ قرآن را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha