رشد تولید؛ محور اصلی طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 4132290
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
رئیس جهاددانشگاهی سمنان بیان کرد:

رشد تولید؛ محور اصلی طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان

علی منصفی‌راد با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی جهاددانشگاهی برای تحقق شعار سال به‌کار گرفته می‌شود، گفت: هدف و برنامه اصلی طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان، «رشد تولید» در استان است.

ارسالی// رشد تولید؛ محور اصلی طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، علی منصفی‌راد، رئیس این نهاد، امروز، 19 فروردین با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی این نهاد، برای تحقق شعار سال به‌کار گرفته می‌شود، افزود: هدف و برنامه اصلی طرح‌های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان، «رشد تولید» در استان است.

وی ادامه داد: همانطور که در ابتدای سال تأکید شد، این نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی، در سال ۱۴۰۲ که از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده همه توان علمی، پژوهشی و آموزشی خود را در حوزه‌های مختلف در جهت تحقق شعار سال به‌کار می‌گیرد.

منصفی‌راد گفت: جهاددانشگاهی در سالجاری و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها با کمک به تجاری‌سازی و حمایت از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تحقق مطالبه رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، همگام با سایر اقشار جامعه، لحظه‌ای از پای نمی‌نشیند.

انتهای پیام
captcha