هرگونه اقدام در موضوع عفاف و حجاب باید هوشمندانه باشد
کد خبر: 4132453
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
استاندار گلستان:

هرگونه اقدام در موضوع عفاف و حجاب باید هوشمندانه باشد

استاندار گلستان گفت: اقدام بدون برنامه و چهارچوب در موضوع عفاف و حجاب ممنوع است و باید در این زمینه هوشمندانه و دغدغه‌مند عمل کرد.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان شنبه ۱۹ فروردین در نشست صمیمی با جمعی از تشکل‌های دینی، مذهبی، مداحان و هیات‌های مذهبی و فعالان مساجد استان گفت: اینکه منتقد باشیم و گفتگو نکنیم مسیر خوبی نیست لذا جامعه نیازمند دعوت به احسن و امر به معروف است و امر به هر اقدام پسندیده‌ای امر به معروف است.

استاندار گلستان تصریح کرد: ما مشتاق شنیدن راهکارهای کاربردی از تمامی اقشار و نخبگان هستیم و خوشحالیم که جوانانی در مساجد و هیات‌های مذهبی فعال هستند که مطالبه‌گرند و عالمانه عمل می‌کنند.

استاندار گلستان تاکید کرد: هیچ مدیری که با من کار می‌کند حق ندارد از نقد و انتقاد ناراحت شود و هرچه نقد کنید ما شنوا هستیم.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به مطالبه‌گری اعضای حاضر در خصوص مقابله با موضوع کشف حجاب، گفت: ما از مدت‌ها پیش مصوب کردیم ارائه خدمت به افراد بدون حجاب در بانک‌ها و مراکز دولتی ممنوع است.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب نباید کار بدون برنامه و بدون چهارچوب انجام داد و معتقدیم در کنار اقدامات فرهنگی و ارشادی باید اقدامات سلبی نیز انجام شود.

استاندار گلستان گفت: در استان گلستان طرح ناظر در حال انجام است برای مثال رانندگان و‌ سرنشینان محترم باید بدانند خودرو محدوده شخصی نیست و در صورت کشف حجاب در طرح ناظر کشف حجاب در خودرو را گزارش می‌کنند و بر اساس قانون برخورد خواهد شد و‌طرح ناظر در بخش‌های مختلف در حال اجرا است.

زنگانه با اشاره به اینکه در استان گلستان قرارگاه عفاف و حجاب فعال است، تاکید کرد: ما در موضوع عفاف و حجاب دغدغه داشته، داریم و خواهیم داشت و ما برای سواحل و تفرجگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب برنامه داریم و از هر نوع پیشنهاد و راهکار استقبال خواهیم کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه نظام و تعلیم و تربیت یکی دیگر از مجامع فرهنگی است که برای آن دغدغه و برنامه داریم، گفت: ما به دنبال اقدامات تولید محتوا در این بخش هستیم که نتایج آن را به زودی خواهید دید.

وی تاکید کرد: یکی از اشکالات موجود در کشور عدم اجرای کارهای تیمی است و هرچه کار تیمی را گسترش دهیم قطعا موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha