برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4132593
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان ماه مبارک رمضان با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمان قاسمی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهببه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، رحمان قاسمی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب طی سخنانی گفت: به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و در ماه بهار قرآن و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌هایی در سطح دانشگاه ادیان و مذاهب در حال برگزاری است.

وی افزود: فضاسازی محیطی، جمع‌خوانی قرآن به‌صورت روزانه در نمازخانه دانشگاه، جلسات تفسیر قرآن، جلسات آشنایی با احکام، جلسات درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم و مسابقات قرآنی در طول ماه مبارک رمضان از اهم ویژه‌برنامه‌های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب است.

قاسمی ادامه داد: با توجه به عظمت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان از تمام ظرفیت‌ها جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای پیاده‌سازی تعقل و تدبر در قرآنی کریم و جاری کردن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی دانشجویان و همچنین تلاش در جهت کاربردی کردن آیات و مفاهیم قرآنی در سطح دانشگاه ادیان و مذاهب با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان با تقدیر از حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در حمایت از فعالیت‌های قرآنی گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان قرآنی دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان ماه مبارک رمضان با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha