حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس
کد خبر: 4132661
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس

احمد شحات احمد، قاری مصری شب گذشته 19 فروردین‌ماه ضمن بازدید از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، در محفل انس با قرآن در مجموعه فرهنگی و تاریخی طوس حضور یافت.

حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن با عنوان نوای ملکوت با حضور احمد شحات احمد، از کشور مصر و قاریان و عاشقان قرآن مجید در مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی برگزار شد.

قبل از شروع این محفل، احمد شحات احمد بر مزار حکیم طوس و شاعر بزرگ ایران زمین حاضر شد و با قرائت فاتحه نسبت به شخصیت اسطوره‌سرای ایرانی ادای احترام کرد.

احمد شحات احمد ضمن یادداشت در دفتر یادبود، آرامگاه فردوسی بزرگ را متعلق به همه انسان‌ها برشمرد و خواستار تحکیم فرهنگی دو کشور بر مبنای فعالیت‌های قرآنی شد.

سیدهاشم حسینی، مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی آرامگاه فردوسی نیز ضمن خوش‌آمدگویی به احمد شحات، قرآن را منبع و ذخیره لایزالی دانست که در طی قرون و اعصار عامل مهم پیوند و تحکیم بین کشورهای جهان اسلام بوده است و دشمنان دین مبین اسلام سعی در خدشه‌دار کردن این وحدت داشته‌اند.

تندیس حکیم ابوالقاسم فردوسی از سوی مدیر آرامگاه به این قاری مصری اهدا شد.

بر اساس این گزارش بعد از تلاوت قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی، اذان مرحوم محمد آقاتی، مؤذن خراسانی، به صورت نماهنگ سه‌بعدی بر روی نمای اصلی بنای آرامگاه فردوسی اجرا شد.

حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس  حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس   حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس   حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس   حضور قاری مصری در آرامگاه فردوسی + عکس

انتهای پیام
captcha