برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4132950
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه هفته معلم در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کهگلویه‌وبویراحمد از برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام معلم در استان خبر داد.

هفته معلم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزتخواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگلویه‌وبویراحمد امروز، 21 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری ‌برنامه‌های هفته معلم، از برگزاری بیش از ۲۰۰ ویژه‌برنامه برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام معلم در استان خبر داد و گفت: در هفته بزرگداشت معلم از ۱۲۵ معلم تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام و منزلت همه معلمان ارزشمند است، افزود: انتظار است همه دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و همچنین فرمانداران در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شایسته‌ای برای تجلیل از مقام معلم داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به الکترونیکی بودن آزمون دانش‌آموزان متوسطه دوم، تصریح کرد: دانش‌آموزان و اولیای آنها متوجه باشند که دروس به‌صورت مفهومی و عمیق خوانده شوند، زیرا که سؤالات مانند گذشته کلیشه‌ای و پرتکرار نیست.

یادآور می‌شود، 12 تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه هر سال به‌مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha