نسخه ترکی «پرسش و پاسخ مهدوی» منتشر شد
کد خبر: 4133299
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

نسخه ترکی «پرسش و پاسخ مهدوی» منتشر شد

نسخه ترکی کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات سحکیمانه در کشور ترکیه منتشر شد.

انتشار نسخه ترکی کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی»

به گزارش ایکنا کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات سحکیمانه «HEKİMANE» ترکیه ترجمه و در بازار کتاب ترکیه منتشر شد.

 این اثر که به قلم «علی شعیبی» نوشته شده و عاطفه فتوحی تصویرگری آن را انجام داده است، توسط «Mahbube Şahintekin Zengin»  و «Celil Zengin» به زبان ترکی ترجمه و با نام «İmam Mehdi (a.s) ve Sorulara Cevaplar» روانه بازار نشر جهانی شده است.

نسخه ترکی این اثر در همین مدت کوتاه مورد استقبال مخاطبان ترک زبان قرار گرفته است.

امروزه الگوهای شرقی و غربی، کودکان جهان را در محاصره خود قرار داده‌اند. این الگوهای ساختگی و افسانه‌ای که با جذاب‌ترین و اثربخش‌ترین روش‌های علمی و فنی به خانه‌ها وارد شده‌اند، دل و جان فرزندان‌مان را تسخیر کرده، ذائقه روانی آن‌ها را تحت تأثیر خویش قرار داده‌اند و باعث غفلت و فراموش کردن یاد و نام کسانی شده‌اند که برای فرزندان‌مان عزیزترین و بهترین الگو‌های عالم هستند.

یکی از آن‌ها امام زمان(عج)، پدری مهربان و دلسوز برای همه کودکان جهان است. از ظلم‌هایی که در حق کودکان و نوجوانان شده، این است که نتوانسته‌ایم امام زمان(عج) را به‌عنوان قهرمان برای بچه‌ها جا بیندازیم چرا باید کودکان به مرد عنکبوتی و پاندای کونگ‌فوکار به چشم قهرمان بنگرند اما منجی موعود را نشاسند؟

ما باید از هر فرصتی برای شناساندن امام زمان(عج) به نسل‌های جدید استفاده کنیم، زیرا تربیت مهدی‌یاوران و مهدی‌باوران می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد. یکی از این راه‌ها پاسخ دادن به پرسش‌های آن‌ها درباره امام زمان و گفت‌وگو با آن‌ها درباره حضرت حجت است.

حجت‌الاسلام علی شعیبی براساس منابع شیعی کتابی برای گروه سنی کودک و نوجوان برای پاسخ دادن به سوالات آن‌ها درباره منجی نوشته است. این کتاب با تصویرسازی‌های خانم عاطفه فتوحی کتابی جذاب و راحت‌خوان برای نوجوانان هست که انتشارات کتاب جمکران آن را چاپ کرده است.

کتاب «پرسش و پاسخ مهدوی» اخیرا به زبان ترکی ترجمه و در کشور ترکیه منتشر شده است، تا در اختیار کودکان و نوجوانان آن دیار قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha