فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور» منتشر شد
کد خبر: 4133383
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور» منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ اردبیل از انتشار فراخوان اولین جشنواره «سجاده‌های نور» با موضوع عبادت در استان خبر داد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ اردبیل، ۲۲ فروردین‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل از انتشار فراخوان اولین جشنواره «سجاده‌های نور» با موضوع عبادت در استان خبر داد و گفت: تبیین آموزه‌های دینی و تربیتی اسلام و تأثیر آن در زندگی از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار بوده و با بهره‌گیری از توان ادبی و هنری اعضا و مربیان مراکز، این جشنواره به نحو احسنت برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره در دو گروه سنی کودک (9 الی 12 سال) و نوجوان(13 الی 17 سال) برگزار می‌شود و علاقمندان در این گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود را در بخش‌های معرفی کتاب در قالب فیلم 4 دقیقه‌ای، عکاسی تا ۲٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از طریق هر یک از پیام رسان‌های داخلی به آدرس @kpf_ard ارسال کنند.

ملک‌زاده فرد خاطر نشان کرد: انتخاب موضوع محدودیتی ندارد و تولید آثار می‌تواند در ارتباط با هر یک از اعمال عبادی از جمله اقامه‌ی نماز، حضور در نماز جمعه و جماعت، افطاری، دعا و نیایش شب‌های قدر، شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر و... باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ اردبیل یادآور شد: این جشنواره پس از جمع‌آوری آثار و داوری بخش‌های مختلف نیمه اول خردادماه سال‌جاری با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود خاتمه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha