سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4133739
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه استانی قرآن خبر داد و گفت: نمایشگاه با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج فعالیت‌های این حوزه، همزمان با آخرین هفته از ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علی صفدری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صبح امروز ۲۴ فروردین در نشست خبری برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از وقفه چندساله به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج فعالیت‌های این حوزه، همزمان با آخرین هفته از ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

وی از برپایی بیش از ۴۶ غرفه در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: عرضه کتب مختلف در نمایشکگاه با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی خواهد بود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، علاوه بر غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی و قرآنی، غرفه‌های جنبی دیگری هم در نمایشگاه برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای افزایش تنوع در بخش محتوایی نمایشگاه و استفاده از ظرفیت سایر مراکز و نهاد‌های مرتبط قرآنی، بخشی از غرفه‌های جانبی به حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز، بنیاد قرآن، نهج‌البلاغه، بنیاد مهدویت، کانون پرورش فکری، حجاب و عفاف، غرفه فرهنگی، نمایشگاه خوشنویسی و اتحادیه قرآنی استان اختصاص داده شده است.

صفدری برگزاری محافل و نشست‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های جنبی سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه از شنبه ۲۶ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای حضور عموم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha