برگزاری مراسم «گلشن وحی» در مشگین‌شهر
کد خبر: 4134285
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

برگزاری مراسم «گلشن وحی» در مشگین‌شهر

محفل انس با قرآن کریم با عنوان «گلشن وحی» در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر، ۲۵ فروردین‌ماه، در محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» در شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، با حضور جامعه معظم ایثارگری، مراسم محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» در شهرستان مشگین‌شهر و در «روستای ملالو» برگزار شد.

وی افزود: قرآن معجزه الهی و معجزه دین مبین اسلام به عنوان کتاب آسمانی که در زندگی بشر ساری و جاری است باید سرلوحه زندگی‌مان قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: قاریان قرآن که با زحمت فراوان این برنامه قرآنی را راه‌اندازی نمودند، باید به نتایج آن عمل و به این کار شایسته اهتمام ورزند.

صمدی بیان کرد: همان‌طور که در لسان و در ظاهر به قرآن و خواندن قرآن اهمیت می‌دهیم باید در عمل هم هماهنگ با قرآن عمل کنیم و عامل باشیم چرا که دین مبین اسلام عمل به قرآن را شایسته‌ترین کار یک قاری و یک مسلمان عنوان نموده است؛ عمل به قرآن زیبنده‌ترین روشی است که یک مسلمان باید داشته باشد و از جوانان و نوجوانان انتظار می‌رود که از قرآن به عنوان بخشنامه زندگی در تمام مراحل زندگی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha