فراخوان «جایزه ملی جوانی جمعیت» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4134299
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

فراخوان «جایزه ملی جوانی جمعیت» در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال‌وبختیاری از آغاز فراخوان «جایزه ملی جوانی جمعیت» در این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به دبیرخانه ارسال کنند.

جوانی جمعیت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، زهرا حبیبی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان «جایزه ملی جوانی جمعیت» در این استان خبر داد و گفت: این رویداد با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری و با شعار «سهم من از جوانی ایران» از سوی استانداری و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت می‌توانند آثار خود را در بخش‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در قالب نقاشی، کلیپ، عکس، پژوهش و مقاله، پوستر و طراحی گرافیک، انیمیشن، موشن گرافی، ایده‌ها و نظرات کاربردی، شعر و جملات کوتاه و تأثیرگذار ارسال کنند.

حبیبی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد را 10 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به پیام‌رسان ایتا به شماره 09130589434 و یا پست الکترونیکی javanijamyat1402@gmail.com ارسال کنند.

حبیبی افزود: پس از داوری آثار، از صاحبان تولیدات فاخر و منتخب در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با  هفته جهانی جمعیت در اردیبهشت‌ماه تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، تصریح کرد: جمعیت جوان یکی از عوامل مهم اقتدار و از پایه‌های قدرت و رشد اقتصادی و اجتماعی کشورها به شمار می‌رود و قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می‌کند و حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه به توسعه و ارتقای سرمایه انسانی نیاز جدی دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: کشور ما با وجود اینکه از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان الزام است که این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود اما در سال‌های اخیر روند باروری در کشور شیب نزولی به خود گرفته که این موضوع خطر جدی برای آینده کشور به شمار می‌رود.

حبیبی افزود: بر همین اساس وزارت کشور اقدام به برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی کشور در سطح کشور و استان‌ها کرده است که این رویداد در استان آغاز به کار کرده و اختتامیه آن در اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی از تمامی علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان استان درخواست کرد تا با مشارکت در این رویداد مسئولان را در اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت و حساس سازی جامعه نسبت به این مهم یاری دهند.

انتهای پیام
captcha