بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی «حافظان وحی» در گرگان‌ برگزار می‌شود
کد خبر: 4134344
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی «حافظان وحی» در گرگان‌ برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی «حافظان وحی» ویژه کودکان در گرگان خبر داد.

جشنواره قرآنی حافظان وحی در گرگان

زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی «حافظان وحی» ویژه کودکان در گرگان خبر داد.

وی با بیان‌اینکه جشنواره قرآنی «حافظان وحی»، ویژه شکوفه‌های ۳ تا ۷ سال دختر و پسر می‌باشد، افزود: متولدین ۹۴ می‌تواند با حفظ سوره آخر قرآن به همراه دعای فرج و متولدین ۹۳ و ۹۲ ده سوره آخر قرآن به همراه آیت الکرسی می‌توانند در این جشنواره قرآنی شرکت کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان گفت: انس با قرآن و ایجاد شور و نشاط معنوی مهمترین هدف و دستاورد این رویداد فرهنگی است که هر سال در بهار قرآن انجام و فرصت‌های زیادی را برای شکوفایی و رشد استعدادهای قرآنی فراهم می‌کند.

رحیمی گفت: باید توانایی و استعدادهای این قشر را برای عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی در نظر گرفت و متناسب با شرایط سنی و توانایی‌های آنها برنامه‌هایی را تدوین و اجرا کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی رسالت‌القرآن گرگان با بیان‌اینکه زمان‌برگزاری این جشنواره ۲۸ فروردین خواهد بود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به‌صورت حضوری در روزهای شنبه و یکشنبه به مسجد اباعبدالله الحسین(ع) در خیابان ایرانمهر گرگان مراجعه و یا در پیام رسانهای ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۳۰۹۹۰۱۶۹۶ ثبت‌نام کنند.

 

انتهای پیام
captcha