ارتش ستون امن جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4135202
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

ارتش ستون امن جمهوری اسلامی است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، ارتش را یکی از ستون‌های امن جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: با وجود چنین ستون‌هایی نظام جمهوری اسلامی قابلیت استقرار خواهد داشت.

دیدار مدیریت شهری شیراز با فرمانده ارشد ارتش در فارسبه گزارش ایکنا از فارس، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت فرارسیدن روز ارتش امروز، 29 فروردین با امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار با  تبریک روز ارتش به جامعه مجاهد و دلاور ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: بی‌تردید ارتش آن‌چنان که حضرت امام خمینی(ره) یاد کردند یکی از ارکان‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همیشه حافظ امنیت و نظم انقلاب اسلامی و سیادت و حاکمیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: این ستون‌های امن اگر باشد، علی الاصول آنچه را به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شناسیم، قابلیت استقرار خواهد داشت.

طاهری بیان کرد: طبیعتاً ارتش، اصل و اساس یک کشور است و افتخار می‌کنیم که چنین زینت بزرگ و درخشنده‌ای، حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این دیدار اظهار کرد: مدیریت شهری و ارتش تاکنون با یکدیگر همکاری و مشارکت خوبی داشته‌اند و در بخشی از اراضی جهت تکمیل خط ۲ مترو نقش مهمی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ارتش به‌عنوان یکی از ارکان مهم دفاعی کشور تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا است، تصریح کرد: ارتش مظهر عزت و شرف و نماد غیرت و صلابت مردم شریف ایران و مدافع تمامیت ارضی کشورمان است.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویر احمد نیز از حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهر شیراز قدردانی و اظهار کرد: نامگذاری روز ۳۹ فروردین توسط امام راحل(ره) به عنوان روز ارتش، یادگار این مرد بصیر، بادرایت و الهی است.

انتهای پیام
captcha