محفل قرآن دانش‌آموزی در ۱۰۰۰ مدرسه گیلان برگزار شد
کد خبر: 4135418
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

محفل قرآن دانش‌آموزی در ۱۰۰۰ مدرسه گیلان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در یک‌هزار مدرسه استان برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این محافل نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان و اولیا با قرآن و تعالیم دینی است.

محفل انس با قرآن دانش آموزی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، حسن پیراولیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: مراسم استانی محفل قرآن دانش‌آموزی با مشارکت 200 دانش‌آموز مقطع ابتدایی و متوسطه دختر و پسر ناحیه یک و دو رشت در حرم فاطمه اخری(س) رشت برگزار شد. برپایی مسابقه با حضور چهار حافظ کل قرآن دانش‌آموز، اجرای گروه تواشیح یاوران ولایت ناحیه دو رشت، تلاوت دو تن از قاریان برجسته قرآن استان از مهم‌ترین بخش‌های این محفل بودند.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در یک‌هزار مدرسه استان برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این محافل نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان و اولیا با قرآن و تعالیم دینی است زیرا آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی در زندگی آنان و تهذیب جامعه نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام
captcha