آموزه‌های قرآنی بهترین راهکار برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 4135545
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

آموزه‌های قرآنی بهترین راهکار برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه قرآن به عنوان آخرین نسخه حیات بخش زندگی بشری برای انسان تجویز شده است، گفت: آموزه‌های قرآنی بهترین راهکار برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از البرز، محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاریان برتر استانی و کشوری، امروز، چهارشنبه، 30 فروردین به میزبانی مرکز مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز با محوریت «قرآن، هدایتگر به استوارترین راه» با حضور مدیران، معاونین و کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، بسیج جامعه پزشکی البرز و ... در سالن اجتماعات بیمارستان تخصصی البرز برگزار شد.

داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم اظهار کرد: ترویج قرآن و آموزه‌های قرآنی بهترین راهکار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: هرچه مردم با ارزش‌های دینی و آموزه‌های قرآن بیشتر آشنا شوند، معنویت در جامعه افزایش پیدا می‌کند و این معنویت همچون چراغی مسیر را برای مردم روشن می‌کند.

این مسئول بیان کرد: ترویج آموزه های قرآنی فقط نباید به ماه مبارک رمضان محدود شود بلکه این هدف باید در طول سال در اولویت مسئولان و دستگاه‌های مختلف اجرایی باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز به برپایی محافل انس با قرآن در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ قرآنی، انس و توجه مردم به آیات روح بخش قرآن کریم و نهادینه‌کردن فرهنگ قرآنی بین مردم از مهمترین اهداف برگزاری محافل انس با قرآن است.

لازم به ذکر است؛ این مراسم با حضور قاری بین‌المللی کشور استاد محمدرضا تقیانی و اجرای گروه تواشیح الوارثین برگزارشد و در پایان از برگزیدگان مسابقات قرآنی تامین اجتماعی استان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام
captcha