حفظ وحدت لازمه غلبه بر مشکلات است
کد خبر: 4135742
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

حفظ وحدت لازمه غلبه بر مشکلات است

امام‌جمعه چالدران گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی را برطرف کنیم، لازم است وحدت، همدلی و تشریک‌مساعی داشته باشیم.

حفظ وحدت لازمه غلبه بر مشکلات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمد‌زاده، امام‌جمعه چالدران امروز 1 اردیبهشت، در نشست هم‌اندیشی با علمای شیعه و سنی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی‌مان را برطرف کنیم، لازم است، با وحدت و همدلی تشریک‌مساعی داشته باشیم.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در سایه انسجام، وحدت و همدلی شاهد هستیم، امنیت پایدار، پیشرفت و تعالی در ایران اسلامی محقق شده است، اضافه کرد: برای اینکه همیشه بتوانیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم، لازم است، وحدت داشته باشیم.

اما‌م‌جمعه چالدران، وحدت را عامل پیروزی، دوام و بقای اسلام دانست، ادامه داد: همه باید حول محور ولایت‌فقیه جمع می‌شویم، چرا که رهنمودهای رهبری در هر زمینه‌ای راهگشا بوده است.

محمد‌زاده با بیان اینکه در عمل به دستوران مکتب قرآن، اهل بیت(ع) و منویات رهبری باید ثبات قدم داشته باشیم، گفت: حفظ وحدت لازمه غلبه بر مشکلات جامعه اسلامی است، پس باید در این زمینه بیش از پیش کوشا باشیم.

انتهای پیام
captcha