تقوا سرمایه همیشگی برای انسان است
کد خبر: 4135852
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
امام جمعه کرمانشاه:

تقوا سرمایه همیشگی برای انسان است

امام جمعه کرمانشاه گفت: تقوا نه کهنه می‌شود و نه از بین می‌رود بلکه همیشه برای انسان سرمایه است و نباید آن را به راحتی از دست داد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: جوانان بسیاری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند و این انقلاب برای ما ارزان به دست نیامده و امروز مردم دنیا آرزوی داشتن چنین کشوری دارند.

وی با اشاره به گرانی و معیشت مردم، افزود: گرانی و مشکلات در کشور یک واقعیت است، اما این مشکلات باعث نمی‌شود این مردم دست از انقلاب بکشند.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا در طبس، یادآور شد: این روز‌ها مصادف با سالروز حمله نظامی آمریکا به انقلاب اسلامی که در طبس در تقابل شن و طوفانی که لشکر خدا بود با شکست سنگین روبه‌رو شد.

امام جمعه کرمانشاه به دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری تؤام با عقلانیت و خستگی ناپذیری و امیدآفرینی تکلیفی است که رهبر معظم انقلاب بر عهده جوانان گذاشته‌اند.

آیت‌الله علما بیان کرد: به گفته امام راحل و مقام معظم رهبری آینده انقلاب در دستان جوانان است.

وی گفت: خداوند همه ما را دعوت به تذکر، توجه و بندگی می‌کند و باید اطاعت کنیم چرا که راه و مسیر انسان همین است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه تقوا نه کهنه می‌شود و نه از بین می‌رود، اظهار کرد: تقوا همیشه برای انسان سرمایه است و این سرمایه را نباید به راحتی از دست داد.

انتهای پیام
captcha