عید فطر جشن بندگی و بازگشت به فطرت انسانی است
کد خبر: 4135919
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

عید فطر جشن بندگی و بازگشت به فطرت انسانی است

استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم شریف و متدین استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک گفت.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم شریف و متدین استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

«اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً وَلِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ ذُخْراً وَشَرَفاً وَ کرامتا وَ مَزِیْداً اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ، ماه ضیافت الهی، ماهی که مملو از رحمت و مهربانی خالق بی‌همتاست، به انتهای خویش می‌رسد و انسان‌هایی که پس از یک ماه روزه‌داری خالصانه و عباداتی عارفانه پای در مسیر قرب الهی نهاده‌اند، جشن بندگی خویش و بازگشت به فطرت انسانی را برپا و با ذکر مطهر «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال عید خجسته فطر می‌روند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم شریف و متدین استان دارالعباده و دارالعلم یزد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و رجاء واثق دارم این عید عظیم الهی سرآغاز دوباره‌ای در بالندگی و سرافرازی حیات فردی و اجتماعی یکایک مردم نجیب این سامان خواهد بود. سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha