هشت میلیارد ریال فطریه در یزد جمع‌آوری شد
کد خبر: 4136096
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

هشت میلیارد ریال فطریه در یزد جمع‌آوری شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: بیش از هشت میلیارد ریال فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان واریز شد.

علی اکبر سلمانی، معاون کمیته امداد یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به فعالیت ۵۰۰ پایگاه فطریه در روز عید فطر در سطح استان گفت: در حال حاضر طبق آمار اولیه شمارش مبالغ فطریه و کفاره، بیش از ٨٠٠ میلیون تومان فطریه در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان یزد واریز شد.

وی با اشاره به اینکه واریز آنی وجوه فطریه در روز عید فطر به حساب مددجویان مورد تأکید مراجع عظام و کمیته امداد است افزود: وجوه فطریه مردم شریف استان یزد تا قبل از غروب روز عید فطر به حساب سالمندان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد یزد واریز شد.

سلمانی با اشاره به اینکه ۲۵هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با سفره خالی و با دستان خالی چشم به راه دریافت فطریه نیکوکاران یزدی هستند بیان کرد: مردم شریف می‌توانند فطریه و کفارات خود را به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# و یا به صورت حضوری و با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha