هشدار گروه‌های فلسطینی نسبت به حماقت صهیونیست‌ها علیه مقاومت
کد خبر: 4136104
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

هشدار گروه‌های فلسطینی نسبت به حماقت صهیونیست‌ها علیه مقاومت

گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن این رژیم خواهد بود.

هشدار گروه‌های فلسطینی نسبت به حماقت صهیونیست‌ها علیه مقاومتبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در همین راستا، حازم قاسم سخنگوی حماس تأکید کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی به ازسرگیری سیاست ترور فلسطینیان، تلاشی در جهت بهبود وجهه تخریب شده این رژیم پس از گسترش خیزش و عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان است.

قاسم اظهار کرد که پاسخ مقاومت به هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی بسیار گسترده‌تر از آن چیزی خواهد بود که این رژیم تصور می‌کند.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تأکید کرد که تهدیدات دشمن ملت فلسطین را به گزینه مقاومت پایبندتر خواهد کرد.
جبهه خلق بیان کرد که این تهدیدات برگرفته از خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تلاشی در جهت فرار از بحران‌های داخلی خود است.

جنبش احرار هم تأکید کرد که این تهدیدات نه ملت فلسطین را می‌ترساند و نه تأثیری بر استراتژی تقویت مقاومت دارد.

این جنبش در پیامی شدیداللحن به دشمن صهیونیستی عنوان کرد که پاسخ و واکنش مقامت فراتر از حد تصور و گمان اشغالگران خواهد بود.

از سوی دیگر، سخنگوی نظامی گردان‌های مجاهدین هم تأکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز در برابر جنایت ترور فلسطینیان ساکت نمی‌نشیند و دشمن اشغالگر بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد که این تهدیدات تلاشی نافرجام برای بهبود وجهه تخریب شده رژیم صهیونیستی به سبب ضربات پی در پی مقاومت در نبرد دفاع از مسجدالاقصی است.

حسن خریشه نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین هم اظهار کرد که تهدید به ترور رهبران مقاومت، موجب تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و قدس خواهد شد.

خریشه تأکید کرد که وحدت و انسجام بین میادین مقاومت در کرانه باختری، غزه، لبنان و سوریه دشمن صهیونیستی را سردرگم و شوکه کرده و بر همین اساس این رژیم به تهدید فلسطینیان روی آورده است.

وی اشاره کرد که رهبران مقاومت موفق به تحمیل معادله‌ای جدید شدند بدین مفهوم که هرگونه تعرض به مسجدالاقصی و ملت فلسطین با پاسخی از جانب جبهه‌های مختلف مقاومت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha