آذربایجان شرقی از امید‌های تحول در حوزه اقتصادی است
کد خبر: 4136802
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
قالیباف:

آذربایجان شرقی از امید‌های تحول در حوزه اقتصادی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد بشمار می‌رود، گفت: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

قالیباف در فرودگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، 7 اردیبهشت در جریان نظارت ستادی از استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و در بدو ورود در جمع خبرنگاران، گفت: توفیق شد اولین سفر نظارت ستادی در سال جدید و در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه به استان آذربایجان شرقی انجام شود؛ این مهم در حالی است که در سال جدید بحث تولید و کنترل تورم از اولویت‌های مهم حوزه اقتصاد بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف حوزه اقتصادی اعم از کشاورزی، دامپروری، صنعت، معادن، گردشگری و از همه مهم‌تر بهره‌مندی از نیروهای کارآفرین و با تجربه در عرصه تجارت و تولید، جزو استان‌های پیشران محسوب می‌شود.

قالیباف ادامه داد: بر این اساس بررسی دقیق شرایط در این فرصت همراه با بازدید از کارخانه‌های استان و همچنین پروژه‌هایی که نقش کلیدی در حوزه صنعت و تأمین نیازمندیهای مواد اولیه دارند اما سالهاست که معطل مانده، می‌تواند در برنامه هفتم توسعه تأثیر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک استان آذربایجان شرقی یکی از امیدهای تحول در حوزه اقتصادی است.

انتهای پیام
captcha