برگزاری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ۵ منطقه کردستان
کد خبر: 4137192
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

برگزاری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در ۵ منطقه کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در 5 منطقه کردستان خبر داد و گفت: این امر به منظور سهولت و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی استان کردستان برگزار می‌شود.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور امسال در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته فقط در سه منطقه از استان کردستان مسابقات قرآن اوقاف برگزار می‌شد، افزود: در راستای رفاه بیشتر شرکت‌کنندگان و سهولت در رفت‌‌و‌آمد آنان و ارتقای استقبال شرکت‌کنندگان در پنج منطقه استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کردستان بیان کرد: چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان در شهرستان‌های قروه، بیجار، سنندج، مریوان و سقز برگزار خواهد شد.

وی افزود: 733 نفر از کردستان در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت کرده بودند که ۹۸ نفر مجوز شرکت در مرحله استانی را یافتند.

همتی به برگزاری مرحله کشوری چهل‌و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف اشاره کرد و یادآور شد: ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان کردستانی به مرحله مقدماتی سراسری قرآن راه یافتند.

انتهای پیام
captcha