ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» در کردستان
کد خبر: 4137627
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵

ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به ثبت‌نام مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» گفت: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان شامگاه گذشته، 10 اردیبهشت در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی«مُدهامتان» در کردستان همزمان با سراسر کشور گفت: زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات اول تا ۳۱ اردیبهشت‌ اعلام شده است.

وی افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در دو بخش ویژه اعضا شامل رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال و بخش ویژه کانون شامل تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین الملل است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان بیان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، اذان، مکبری، مفاهیم، معارف اهل بیت(ع) و حفظ کل و حفظ جزء ۳۰ رقابت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی کودکان زیر 7 سال، نوجوانان 7 تا 16 سال و جوانان 17 تا 30 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال می‌توانند در بخش رقابتی شرکت کنند.

کیامهر در ادامه گفت: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» به آدرس الکترونیکی www.bachehayemasjed.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی افزود: ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی از مهم‌ترین اهداف مسابقات ملی مُدهامتان بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان یادآور شد: بارگذاری آثار از طریق سامانه بچه‌های مسجد از هفته چهارم فروردین ماه آغاز شده و تا هفته چهارم اردیبهشت امسال ادامه دارد و شرکت در مسابقات غیرحضوری از هفته اول خرداد و داوری آثار از هفته دوم خرداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha