آمران به معروف از برخورد قهری پرهیز کنند
کد خبر: 4137705
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
امام جمعه بروجرد:

آمران به معروف از برخورد قهری پرهیز کنند

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه وظیفه مردم و ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر فقط تذکر است، گفت: در راستای مقابله با بی‌حجابی باید اقدامات فرهنگی صورت گیرد و کار برخورد وظیفه دستگاه قضایی و پلیس است.

شورای فرهنگ عمومی بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی بروجرد، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که یکشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره شهید بروجردی باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد. باید سعی شود که این کنگره به‌صورت ملی برگزار شود.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم و ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر فقط تذکر است، اضافه کرد: در راستای مقابله با بی‌حجابی باید اقدامات فرهنگی در این زمینه صورت گیرد و کار برخورد وظیفه دستگاه قضایی و پلیس است.

مسلم مرادی، فرماندار بروجرد نیز در این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی بروجرد و در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در راستای حجاب و عفاف اقدامات قابل‌ توجهی در دستور کار قرار دارد، گفت: درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و نباید جلوی افرادی که هنجارشکنی می‌کنند، کوتاه آمد.

وی به برگزاری کنگره شهید بروجردی که قرار است امسال در بروجرد برگزار شود، اضافه کرد: برای برگزاری کنگره شهدا باید برنامه‌ریزی کرد تا به بهترین شکل برگزار شود.

یادآور می‌شود، دستور یکصد‌وهفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی با محوریت عفاف و حجاب و برنامه‌ریزی و تبادل‌نظر درباره کنگره بزرگداشت سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی و گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بروجرد بود.

انتهای پیام
captcha